سارقان را رديابي كنيد دزدگير نامرئي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 53
نویسنده : مولوی
سارقان را رديابي كنيد
دزدگير نامرئي
يکي از نگراني‌هاي داشتن لپ‌تاپ يا تلفن ‌همراه، نگراني از دزديده شدن يا گم کردن آنهاست. براي رفع اين نگراني نرم‌افزار منبع‌ باز رايگاني براي کاربران سراسر دنيا طراحي شده که به كاربر امکان مي‌دهد تلفن‌همراه يا لپ‌تاپ خود را هنگام مفقود شدن يا سرقت براحتي رديابي کند.

نرم‌افزار Prey با روش کار بسيار ساده شما را قادر مي‌سازد تا اطلاعات کاملي از جمله محل نگهداري لپ‌تاپ يا تلفن‌ همراه، تصويري از دسکتاپ رايانه و نرم‌افزارهاي فعال در روي آن، تصويري از شخص استفاده‌کننده از رايانه يا تلفن ‌همراه (در صورت مجهز بودن به دوربين) و... را در کوتاه‌ترين زمان به ‌دست آوريد.

همچنين به‌کمک اين نرم‌افزار مي‌توانيد در سريع‌ترين زمان ممکن و پيش از هرگونه سوء‌استفاده احتمالي از اطلاعات محرمانه خود، با ارسال يک سيگنال فعال‌سازي از طريق اينترنت يا پيامک، تمام اطلاعات محرمانه خود را پنهان و حتي آنها را حذف کنيد. همچنين مي‌توانيد رايانه را از راه دور قفل کنيد تا هيچ کاربري پيش از وارد کردن گذر واژه صحيح نتواند از آن استفاده کند.

به ‌روزرساني خودکار، اتصال خودکار به اينترنت براي ارسال اطلاعات به شما، تهيه عکس از صورت سارق در صورت مجهز بودن لپ‌تاپ يا تلفن‌ همراه به دوربين، نشان دادن پيغام روي صفحه نمايش لپ‌تاپ يا تلفن در صورت مفقود شدن لپ‌تاپ و درخواست کمک از يابنده و... از جمله امکاناتي است که توسط اين نرم‌افزار در اختيار شما قرار مي‌گيرد.

روش کار نرم‌افزار

1 ـ ابتدا با مراجعه به سايت نرم‌افزار، يک نام کاربري و گذر واژه براي خود انتخاب کنيد و در سايت عضو شويد.

2 ـ نرم‌افزار Prey را دانلود و آن را روي لپ‌تاپ يا تلفن همراه خود نصب کنيد.

3 ـ در صورت مفقود شدن يا سرقت لپ‌تاپ يا تلفن‌همراه خود به سايت مربوط مراجعه کنيد و پس از ورود به محدوده کاربري خود رديابي را آغاز کرده و گزارش‌هاي مورد نياز را به ‌دست آوريد.

براي دانلود اين نرم‌افزار در نسخه‌هاي مختلف قابل اجرا در سيستم عامل‌هاي ويندوز، مکينتاش، لينوکس، اوبونتو و آندرويد مي‌توانيد به لينک زير مراجعه کنيد:

http://clicklinks.ir/30705a



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , موبایل , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: